בגלל בקשתם של הנוסעים: שני ערבים הורדו מהמטוס

שלמה ריזל 1 Comment on בגלל בקשתם של הנוסעים: שני ערבים הורדו מהמטוס
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת התעופה הלאומית של יוון – איגיאן הורידה אמש (שני) מטיסה שהייתה אמורה להמריא מאתונה לישראל, שני ערבים ישראלים, לאחר שכמה נוסעים חשדו שהם מחבלים.

חלק מהנוסעים ביקשו לבדוק את המטען של הערבים, אך הטייסים סירבו לכך. מאוחר יותר ביקשו הטייסים מהנוסעים שמפחדים לטוס, להישאר באתונה על חשבונם עד לטיסה הבאה, אולם הנוסעים סירבו, נעמדו במטוס ולא אפשרו לו להמריא.

בסופו של דבר הורדו שני הערבים מהטיסה ללא שכבודתם נבדקה והם נשארו ללון בשטח שדה התעופה על חשבון חברת איגיאן.

ממשרד דובר איגאן אירליינס באתונה נמסר כי "קבוצה קטנה של נוסעים ישראלים דרשה בקולניות ובתקיפות לבדוק בשנית, מטעמי ביטחון, שני נוסעים ישראליים על הטיסה מאתונה לתל אביב שלשום בערב. לצערנו, אותה קבוצה, קיטלגה את אותם נוסעים, אשר נשאו אזרחות ישראלית, על פי מוצאם".

"קברניט הטיסה, אשר חשש לשלום הטיסה, החליט לא לקחת שום סיכון ואיחר את זמן ההמראה לצורך עירוב המשטרה ולבדיקת המסמכים והכבודה של אותם נוסעים, שארכה זמן ולא העלתה ממצאים חריגים".

"במהלך זמן הבדיקה, קבוצה גדולה יותר של נוסעים יצרה מהומה בשדה בעקבות האיחור בטיסה והטיפול בעניין, למרות שהליך הבדיקה כבר החל ובסופו התברר כי הכל תקין. שני הנוסעים שהושפעו מהמהומה על לא עוול בכפם, הסכימו להצעת החברה ללון באתונה לילה על חשבון החברה, כולל העברות לשדה. מטענם של השניים נמסר להם ובמקביל, הוצעה לכל הנוסעים האפשרות שלא לעלות על הטיסה אם אינם חשים בטוחים", אמרו בחברה.

עוד הוסיפו כי "האירוע המצער, אשר איחר את הטיסה בשעה וחצי, הסתיים במהרה בזכות שיתוף הפעולה של שני הנוסעים, שהסכימו לדחות את טיסתם לתל אביב ביום למחרת. אנו מתנצלים בפני נוסעי הטיסה על האירוע המצער, ובמיוחד בפני שני הנוסעים ששיתפו פעולה והסכימו לדחות את טיסתם לישראל לטובת הנוסעים האחרים, אשר תקפו אותם והאשימו אותם על לא עוול בכפם".



1 תגובות

מיין תגובות